Podmínky pro vystavovatele

Registrace vystavovatelů

Všichni vystavovatelé jsou povinni se registrovat. Objednávkou prodejního místa a úhradou zálohové faktury za pronájem prodejního místa vystavovatel souhlasí s podmínkami a povinnostmi. Objednávka místa je podmíněna účastí po celou dobu konání výstavy. Po zaslání objednávky vystavovatelem pošle organizátor vystavovateli potvrzení objednávky a Zálohovou fakturu. Doručením Zálohové faktury vystavovateli vzniká mezi vystavovatelem a organizátorem právní vztah řídící se podmínkami pro vystavovatele. Vystavovatel odesláním objednávky souhlasí s Obchodními podmínkami. Vystavovatel nemá právní nárok na schválení účasti na výstavě, organizátor není povinen případné neschválení účasti vystavovatele na výstavě zdůvodnit. Po uhrazení Zálohové faktury bude vystavovateli předán daňový doklad. Vystavovatel je povinen zaplatit nájemné za stánek, plochu nebo stůl do data vyznačeného na zálohové  faktuře.

Při stornu objednávky uhrazenou platbu nevracíme. Vystavovatel má možnost uplatnit  svoji úhradu na následující akci podobného typu. Vystavovatel, který zaplatí za místo, následně se omluví a ve stejném termínu se zúčastní jiné prodejní akce, tak jeho platba propadá bez náhrady.

Ke každému prodejnímu místu jsou přiděleny maximálně dva identifikační náramky pro vystavovatele, které platí po celou dobu akce.

Vystavovatel se zavazuje mít svoji expozici otevřenou až do konce pořádané výstavy a nezačne s demontáží a vyklizením výstavní plochy dříve, než po ukončení celé akce. Není dovoleno demontovat stánek a odvážet zboží před skončením výstavy pod pokutou 1000,- Kč.

Podmínky odpovědnosti vystavovatele:

  1. Zdravotní nezávadnost a pravost exponátů: Vystavovatel ručí za zdravotní nezávadnost a pravost všech vystavených exponátů.

  2. Pokyny organizátora: Vystavovatel je povinen dodržovat pokyny organizátora týkající se expozice, vystavovaných exponátů a dalších aspektů výstavy. Je nutné se řídit pokyny organizátora po celou dobu trvání výstavy.

  3. Odpovědnost za exponáty: Vystavovatel je odpovědný za své exponáty po celou dobu výstavy, včetně přípravy a závěrečného úklidu.

  4. Úklid po skončení výstavy: Po skončení výstavy je vystavovatel povinen uklidit své prodejní místo a okolí. Odpadky je nutné odnést do určených nádob na odpadky, a místo opustit ve stejném stavu, jaký mělo při převzetí.

  5. Odpovědnost za škody: Organizátor nenese odpovědnost za případné škody způsobené vystavovatelem nebo na jeho exponátech.

Vystavovatel je povinen dodržovat provozně bezpečnostní předpisy, veškeré právní předpisy ČR, technické normy a bezpečnostní a protipožární předpisy. Zahraniční zboží podléhá českým celním předpisům a celní kontrole. Dále je vystavovatel povinen respektovat pokyny dodavatele, mít  příslušné certifikáty na prodávané zboží.

Ceník pro prodejce ( mimo gastro služby) platný od 1. 1. 2024:

1 stůl (80 x 120 cm) - vnitřní prostor 2 000,- Kč
1 stůl (80 x 80 cm)  - vnitřní prostor 1 500,- Kč
1 stůl (80x180 cm)  - venkovní prostor 1 500,- Kč
Vlastní stánek        - venkovní prostor 1 000,- Kč za každý metr délky
El. přípojka   500,- Kč
Přednáška bez konzultačního stolu  1 000,-Kč

Přespání v areálu / stan, auto, pod širákem /

1 kus + noc

  300,- Kč 
Občerstvení po dohodě 

Informace o cenách na tel. +420 604 670 861 a emailu: hobbyvystaviste@tiscali.cz

Propagace akce

Pořadatel připravuje pro veletrh kompletní reklamní kampaň:

Rádio ,  Billboardy, plakáty ( Kroměříž, Zlín, Přerov, Olomouc, Uherské Hradiště  + okolí KM ), reklama v tisku ( Hulíňan , Týdeník Kroměřížska, Holešovsko ....), www stránky ( Kudy z nudy, Kdy kde, Výletník..) , letáčky, Facebooková reklama, ve všech trolejbusech MHD Zlín.